About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, June 9, 2009

bab 1:history about me

BAB 1:HISTORI TENTANG DIRIKU
1.1 teori pertama
-tadika amal taman jasa
1.2 teori kedua
-skstb(sekolah kebangsaan sungai tua baharu)
1.3teori ketiga
-sementas(sekolah menengah taman selayang)
1.4teori keempat
-smkjr(sekolah menengah jalan reko)

1.1 :PENERANAGAN TEORI PERTAMA


1998:aku didaftarkan di tadika amal,taman jasa sewaktu aku berumur 6 thn.diwaktu itu,aku adalah seorang kanak-kanak ribena.berlari sana sini,menjerit,menyanyi tanpa segan silu.diwaktu inilah aku baru mengenali dunia yang sebenar.hidup dengan adanya ilmu pengetahuan amat berguna.aku menyimpan cita2 untuk menjadi seperti ayahku iaitu seorang arkitek.tapi zaman kanak2 semuanya nak jadi.haha

1.2 :PENERANGAN TEORI KEDUA

2002:hurmm.klas 4 lily.(kelas 3).i'm an asst.monitor.hehe.kelas tuh quite bising gakla.waktu nihla dpt mengenali apa ertinya seorang sahabat.kwn paling rapat ialah aishah osman,balqis n syuhada Jalil.(miss them much).pernah menang pertandingan nasyid.(jadi vokalis lak tuh!haha)


2003:waktu nih otak saya agak berkembang cket.(dpt num 3).lantaran itu,pada akhir thn 2005,saya ditawarkan masuk ke kelas pertama dan menjadi seorang pengawas sekolah pada thn hadapan.(nasib je tuh!)

2004:seorang pengawas yang mcm mawas.berdepan dengan satu peperangan yang x besar sgtla iaitu upsr!.


1.3:PENERANGAN TEORI KETIGA

2005:masuk ke alam remaja.yeeppy!(yeeppy la sgt).start rapat dgn aiman,zulaikha,ain farahah n qamar.pernah digossipkan dgn seorang 'lelaki'(xnak r bgtau)

2006:terlalu bahagia dengan kwn2.bnyk kenangan manis yang ditinggalkan.(kenangn pahit un adew gak)biase r tuh,liku-liku kehidupan.hehe.agak aktifla.waktu nih zaman kegelapanku.(muke jadi hitam!!)kawad punye pasal.

2007:woh!PMR.waktu nih agak stress n sedih un adew gak.but,hidupkan skali,so,kne r enjoy un!haha.penubuhan group hot n spicy crew!:D.diwakili oleh ocie,natasya,atiqah,niena,mira,khairina,n me.sering mengikuti rombongan sekolah membuatkan kami lebih rapat malah hubungan antara saya,ain,aiman n zulaikha semakin rapat dan ketat.(my best3 friends)sering digelar 'bdk anti lelaki' dan pendek





aiman,zulaikha,me n ain


1.4:PENERANGAN TEORI KEEMPAT
2008:what!pindah rumah n sekolah.huhu.waktu paling sedih cz berpisah dgn kwn2.huhu.Berjumpa dgn kwn2 baharu.perangai pun berubah cket.dlu yang agak pendiam berubah jadi bising cket.hehe.

2009:wohohoho...spm beb!thn nih mmg stress glew2.bnyk bende dah berlaku.termasukla aku memalukan diri sendiri.aku tidak sangka akan perbuatan aku itu.tetapi dengan adewnyew org yg tersayang Family,sahabat handai,'doktor cinta' n 'aisyah zahraa' mwatkan saya menjadi lebih matang dan terasa dihargai.walaupun kdg2 terasa gak kesepian yang terlampau,but terpaksa bersabar.doakan kerjayaan saya yek!huhu

No comments:

Post a Comment