About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, August 19, 2010

first time berterawikh di kpjic.

satu petang,saat menunggu ketibaan azan berkumandang,perutku berbunyi gendang yang teramat kuat,sehinggakan orang disebelahku mendengar bunyi perutku.''bunyi ape tu?''kata nana.heee.,aku tersenyum.apabila tibanya saat berbuka puasa,perutku memulas.adeh,.menderita.gastrik!!terpaksa la aku minum air je.air sirap kot tapi manis gile.then,waktu berterawikh di surau kpjic,terasa kenikmatan bulan puasa tu terlampau hangat.aku berasa begitu bersyukur kerana dapat hidup lagi di bulan ramadhan tahun ini.alhamdulillah~selepas itu,bile dah balik,ade seorang abang datang ke arahku,''aunty,meh tulis banci!''kuang asam btol.aunty die panggil aku.haish.sabar je.aku pun suruh syida call 3 org lagi kat bilik sbb dorang,ALLAH bagi cuti.pas2 syida kata die xde credit.so,suruhla ieja.ieja pun hantarla msg kat dorg suruh turun,aku suruh dorg bawak duit n pen.duit tu sebab aku nak beli air.hee.kejam je.dorang ingat kne bayar something yang penting.nak wat mcm mne.hee.pastu air soya membasahi tekak aku,.pergh!!!memang mantap.terbaik dari ladang.hee.bile sampai bilik,aku pun terus tido.agak ngantuk.esok ade skill lab pulak tuh.huu.bed making,bed pan,peri care.semua nak kne wat esok.huu.insyaallah leh wat.okla.tu jela kot.hee

No comments:

Post a Comment