About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, September 3, 2010

kuih raya!!!yay

3 sept adalah hari yang paling terbaik dari ladang untuk aku.mak!!here i come!!heee.hurmm walaupun abah kat kelantan,(kne transfer keje kat sana)but still rasa kehangatan untuk pulang ke halaman rumah.yang xleh blanye,esok harinya,2 orang kakak ku,aisyah n atikah ajak aku beli baju raya.hee. and2 beli barang2 untuk wat kek!!!weeee...tahun nie walaupun aku rase bersederhana and terasa kesunyian dalam diri aku tanpa die tetapi family n  rakan2 sentiasa berada disisi aku,aku tetap terasa happy n terasa dihargai.mungkin ALLAH mendengar luahan hati aku selama aku menangis,menderita sebelum ini.oke2 dah tukar topic.yeah2,aku nak wat biskut raya.hurmm cadangnya nak wat biskut cornflakes n chocolate chips.perghh.terliuh eden walaupun belum buat lagi.tahun nie aku balik raya perak.so,agak meriah gakla,leh jumpe sayangku,(opah tersayang)heee and melawat kubur arwah atuk yang paling aku sayang and tempat aku bermanja yang telah meninggalkan kami semua pada 22 august 2006.AL-FATIHAH~.walaupun tanpa beliau,tetapi dalam hati aku,masih terpahat namanya sebagai seorang atuk yang hebat!hurmm,.ade ape lagi ek?hurmm dah xde ape2 dah kot.doakan aku wat kuih raya nanti.hee.insyaallah.salam

No comments:

Post a Comment