About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, September 21, 2010

tangisan yang tidak dapat dikenalpasti

mengapa aku sedih?mengapa?aku pun xtaula.mungkin disebabkan ketensionan aku terhadap seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku.ye,aku yang bersalah.ditambah pula dengan osce next week.adeh.huu.lagi 2 weeks nak g posting.dekat hospital kpj kajang.semua bende nak kne practice.yela untuk memantapkan skill bile kat hospital nanti.berdepan dengan manusia kot.hari ni,aku belajar tentang spiritual.sebagai bakal nurse,aku kne bertahan dengan perangai patient such as denial,anger,distress,and acceptance.jadi aku perlu prepare kan minda,emotional aku supaya aku lebih bersedia untuk berada di hospital kelak.pastu,aku belajar pasal pengurusan mayat.yup,memang gerun but semua akan lalui semua bende tu kan.so,just be prepare.

No comments:

Post a Comment