About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, February 19, 2011

mencari satu sinar yang abadi

apakah kau pernah melihat suatu percintaan yang berkekalan sampai ke akhir hayat?apakah kau pernah mencari satu sinar untuk menyinari hidupmu?apakah kau pernah bertanyakan kepada dirimu bahawasanya sahabatmu adalah yang terbaik?semua soalan perlu difikirkan.hidup ini penuh dengan liku-liku kehidupan.semuanya terletak kepada diri sendiri tetapi ALLAH yang menentukan.bermulanya hidup baharuku ini,aku sungguh fobia dengan perkataan 'cinta'.apakah aku ini seorang yang paranoid,.itu bergantung kepada hak masing2 untuk memikirkannya.hati aku dirobek,dihiris,ditikam..apakah aku ini seorang yang terlalu lembut untuk orang memijak kepala ku.aku sedih dan pilu.sampai bila aku perlu jadi seperti ini yang sentiasa sedih dan bersifat dendam terhadap seseorang.YA ALLAH,bukakanlah pintu hatiku,supaya aku menjadi anak yang solehah di mata semua manusia di muka bumi ini.mak,..abah..syikin sayang mak abah.maafkan syikin kerana terlalu menyusahkan mak abah.air mataku tiba-tiba menitis ke permukaan kulit di muka ku.

No comments:

Post a Comment