About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, March 27, 2011

ain...ain...ain...

ain?siapakah ain ini..?hurmm..die nih salah seorang pelajar kejururawatan juga roommate aku,.namanya ain abidah..a.ka toktekkk..ceritanya macam nih..aku xtaula maybe aku terlalu penat r terlalu depress tentang masalah yang aku lalui sepanjang aku berumur 19 tahun ini..aku selalu mengingau memanggil namanya..aku pelik n musykil..kawan2 aku semua gelakkan aku..pernah sekali aku tersalah hantar msg kat kawan aku dengan berkata mcm nie,.'jadilah macam ain'..padahal xde kene mengena dengan topik diberi...ain ape yang kmu dah wat kat kite?haha.n now die sangat terharu..aku pun x paham.hahaha.tapi sejujurnya,.die seorang yang baik..die yang telah membimbingku ke jalan yang baik..aku amat bersyukur kerana mempunyai rakan2 yang baik..hati aku sungguh terharu.,.dimasa aku susah,merekalah yang menolong aku,.memberi bahu ketika aku menangis..merekalah teddy bearku yang sebenar2nya..ain menjadi persaing aku dalam study..aku xleh tengok die study..n die pun xleh tengok aku study,..lantokle kome..ape yang penting kami bahagia.hee..ain thanks alot!


2 comments: