About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, September 25, 2011

p/s:i love you




sahabat
aku amat merinduimu diwaktu aku susah,kaula sentiasa berada denganku
diwaktu aku senang kau juga berada di sisiku,
tetapi sekarang,.
kita semakin berjauhan
untuk mencari ilmu yang tidak habis dimakan zaman
keadaan memaksa kita untuk berjauhan seketika
aku faham

walau bagaimana pun
doaku sentiasa mengiringi dikau
supaya kau berjaya dalam hidup,
dan menjadi anak yang solehah
akanku berjanji
akanku kenangmu
sampai ke akhir hayatku,.
insyaallah..

3 comments:

  1. miss you sayang

    insyaAllah
    sama sama berjaya.
    amin :')


    we'll see nanti ya. lots of love.

    ReplyDelete
  2. insyalah ameen.......sama2 kita berjaya dalam apa yang kita usahakan.

    ReplyDelete