About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, September 2, 2011

stuck in the moment

oke,.firstly aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua umat islam yang berada di malaysia termasuk di mesir atau dimana2 sahaja.maaf zahir dan batin,.alhamdulillah tahun ini aku still lagi sempat beraya.tahun ini,.aku beraya belah mak aku di kota bharu,kelantan,aku sempat berpuasa disana..amat seronok sekali,.cuma sedihnya,.kakak aku tidak dapat beraya bersama kerana tidak dapat cuti yang banyak,.so,.mak dan abah decide supaya dia beraya di perak sahaja,.which is beraya belah abah.cian ye..haha.biasela doktor,.memang gitu.tahun nih aku,.aku lain sikit,.yela sebelum2 nih aku beraya dengan memakai baju kurung,.tahun ini,.aku menggayakan jubah..berwarna purple,.hee.suke2!raya pertama!yay!dapat duit raya..hee.kami bersalam2-salaman,.indahnya rasa..macam biase,.di kelantan,adik beradik mak akan buat open house untuk adik beradik sahaja,.dalam minggu nih,.asyik makan je,.habisla berat..hee.raya keempat yang paling best!hee..pada mulanya,.aku dan kakak aku,.iaitu kaklang dan sahabatnya,.kak aya,.pergi meronggeng ke kb mall.,.haha..cuci mata je,.hee..kami menaiki kereta satria gti yang dibawa oleh kak aya..pergh x 'laju' btol die bawak,.haha..mula2 abang kata suruh tanya tempat bowling boleh tak nak booked untuk 15 orang,.pada mulanya cousin2 lelaki je yang pergi main,.rupanya2 semua pergi..memang bestla,



                                           ice cream mcd vanila memang hebat!hee


                                                           kaklang and kak aya!



                                          pertempuran dah bermula:)




             menunggu untuk bermain bowling..sangat memenatkan





                                kutip duit:)



                                                                
                                    duti raya tuh!haha



                                                   happy:)



                                              setelah tamat bertempur!
.


kol 8.30 malam kami pergi ke kb mall lagi kerana staff die kata kalau nak booked kene seminggu awal,.memang tak la kan..so,.kami decide untuk datang awal,.YA ALLAH,.ramai gila kot manusia kat situ,.elok pula jumpe member lama,.haris syahmi,.bersembang jap dengan die.tunggu punye tunggu,.10.30 malam,.bru kami dapat main,.pergh,.x 'kecoh' btol kami..semua sekali hampir 16 orang,.semua cousin ade,.kecuali kakak and yang kecik2 tula..hee,.kami pulang ke rumah masing2 dalam pukul 12.30 malam,.






1 comment:

  1. hamboi. raye keberape nih?
    dah g maen bolingg! hahah
    :D

    ReplyDelete