About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, April 8, 2012

mungkin aku sememangnya kurang pandai, ye, aku hanya pandai melakukan kerja-kerja yang tidak sepatutnya dilakukan , tapi aku masih ada akal untuk men"cover" benda yang kurang pandai itu,walaupun tidakla terlalu berjaya. aku redha. betapa hebatnya usikkan hati ini. sehingga membuatkan air mata aku mengalir dengan derasnya. tetapi mengapa? mengapa diperlakukan sebegitu ? hanya untuk dipermainkan, atau untuk ditindaskan ? hebat sungguh ! mungkin, itu adalah ujian untukku. aku masih lagi mentah dengan dunia yang semakin malap ini, " YA ALLAH swt, kuatkanlah imanku juga kuatkan semangatku untuk tempuh dunia yang fana' ini. " DOA TAUBAT ... Aku memohon ampun Ya Allah, Maha Penerima Taubat, Aku memohon ampun Ya Allah daripada segala dosa, Tambahkan kepadaku ilmu yang berguna, Berikanlah aku amalan yang dimakbulkan, Kurniakan kepadaku rezeki yg meluas, Terimalah taubat kami dgn taubat nasuha… YA ALLAH, AKU BERTAUBAT ! JAUHKANLAH AKU DARI BENDA YANG MELALAIKAN.DEKATKANLAH AKU DENGAN MANUSIAMU YANG MAMPU MEMBAWA AKU KE JALAN MU.YA ALLAH ~ :'(

No comments:

Post a Comment