About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, April 25, 2011

26 april hanya tinggal kenangan...

hidup ini ibarat meniti seutas tali,kadangkala kita jatuh dan terluka dan itulah yang aku rasai sekarang.peritnya putus cinta seperti sembilu.memang amat sukar aku melupakan apa yang sudah dilakukan oleh kami berdua.study same2,msg tiap2 malam,makan bersama,ibarat seperti belangkas.ia ibarat mudah untuk memadamkan api yang marak tapi sukar meredekan api kemarahan dalam diri.sebagai mahasiswi,aku perlukan potensi diri dan harus teruskan perjuangan.bagi aku,sikap suka berjanji dan meletakkan harapan kepada orang lain tapi tidak menunaikannya adalah satu sifat yang tidak wajar tidak kira lelaki mahupun perempuan.dalam soal bercinta,tiada undang-undangnya.tiada satu jawapan dapat diberikan dalam soal mempertahankan kesucian sesuatu cinta. Ada kalanya,betapa kuatnya kite berjuang untuk mengekalkan cinta itu,ia tetap putus di tengah jalan seperti yang dialami oleh aku sendiri.yup,.aku masih sayangkan dia lagi,tapi aku akan biarkan dia yang membuat pilihan.ibarat kata "kasihnya manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayang beroleh bahagia.bak kata si dia,.semakin aku berdendam dengan dia semakin berat perasaan aku untuk melepaskan dia.kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita.tapi dengan hanya memberi kemaafan sajalah kitaakan dapat mengubati hati yang terluka.MAAFKAN AKU~.kemaafan yang diberi secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi.cinta,masih belum kuat untuk aku mendapatkan kau untuk diberikan kepada seseorang.biarlah kau yang datang sendiri kerana hadirnya cinta kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

insyaallah~

aku mengharapkan kau membaca blog ini~
dari sahabatmu yang kau benci

No comments:

Post a Comment