About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, April 28, 2011

sudah menjadi tunangan orang














yup,.dia sudah menjadi tunangan orang.aku hanya mampu mendiamkan diri dan mengucapkan tahniah. apa yang aku rasa?kecewa,sedih,pilu,semua ada.terasa hidup aku terhenti seketika.mengapa aku masih menyayangi dirinya sedangkan aku tidak dilayan langsung olehnya.apakah aku 'sangap' dengannya.jujurnya,aku membenci dirinya,.dalam masa yang sama aku menyayanginya.bodohkah aku?apa yang aku mampu buat hanyalah berdoa supaya aku ditemukan dengan someone yang mampu membahagiakan aku lebih darinya.someone yang boleh menyayangi aku lebih darinya ,someone yang mampu menjadi teddy bear untuk diriku,juga mampu mengubati aku jika aku terluka.mampukah aku?semua persoalan itu hanya terjawab apabila datangnya cinta di dalam hati aku juga ALLAH yang akan menentukan segala-galanya.sayang?apakah erti sayang?perkataan sayang sukar untuk aku ungkapkan.cinta?juga aku sukar untuk meletakkan ia di dalam hatiku.apa erti semua ini?aku hanya mampu tersenyum.bagi aku,keluarga adalah segala2nya.mungkin inilah masanya untuk aku membalas budi dan memberi tumpuan kepada mereka.cinta terhadap seorang kekasih akan datang sendiri tetap cinta kepada ALLAH dan keluarga amat penting juga sukar untuk kita manfaatkan.tangisan demi tangisan,itu sahaja yang mampu untuk aku lakukan.wahai keazaman dan ketekunan,aku mengucapkan tahniah kerana kau sudah menjadi tunangan orang.semoga kau diredhai ALLAH.insyaallah.

terima kasih.

2 comments:

  1. its not like that. he just create a story to make u sad. all are lies. they not yet engaged..

    ReplyDelete
  2. he's not created story.they're already engaged.

    ReplyDelete