About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, May 10, 2011

sebiru hari ini..

mataku tiba-tiba terbuka dek cahaya matahari yang terik memancar di mukaku.lantas aku menyaut handphoneku yang berada di sisiku sepanjang aku melelapkan mata untuk seketika.tiba-tiba shima,sahabatku,mengetuk pintu dengan kuatnya,."syikin!bangun!jom la cari makan,.lapar!!~~"aku pun bingkas bangun dengan harapan adanya sarapan di ruang tamu hostel ku.malangnya,.tiada~~tidak!shima pun mengajak aku ke tesco untuk membeli mengisi perut yang sedang kelaparan.kak bell juga tidak lepaskan peluang untuk pergi bersama kami.kira2 jam pukul 1.20 petang,kami pun bertolak ke tesco,nilai.matahari sangat terik hingga menaikkan nafsu aku untuk membeli ice blended,tetapi,dengan jayanya aku menahan nafsu aku.alhamdulillah,.selamat duit.lepas itu,kami,terus menuju ke food court dengan harapan,adanya nasi yang sedap dan murah,mak aii,.mahal!nasi bujang pun rm 3,nasi ayam rm 6++.jadi,kami decide untuk ke KFC.yay!hee.aku pun mengorder salad bersama popcorn juga wedges tanpa cheese.yeah!manakala kak bell n shima membeli nasi ayam.selepas habis kami melantak,kami menuju ke farmasi berdekatan dengan KFC.aku membeli supplement manakala kak bell dan shima membeli pengilat kuku.elianto tuh!haha.selepas selesai membeli,kami pun pulang dengan jayanya.sambil dalam perjalanan pulang,aku melihat langit yang sungguh membiru,lantas mengingatkan aku diwaktu aku masih lgi bersekolah.tiba-tiba lacrimal glands mengeluarkan air yang dipanggil air mata.hati aku cukup sayu.apakah aku akan dapat situasi itu lagi?jawapannya tidak kerana masa tidak akan berpatah kembali. biarlah dia berlalu pergi,hanya tinggalkan kenangan.

alhamdulilllah..


No comments:

Post a Comment