About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, May 2, 2011

tiada lagi dia..

apa yang telah terjadi ke atas diriku?syikin,wake up!apa yang aku buat semuanya tidak kena.name tag aku hilang,.pensel pemberian dia and pensel yang dah lama aku sayang juga hilang.aku terlampau sedih dan terlalu memikirkan dimana letaknya semua barang yang aku sayang.kehilangan barang2 yang aku sayang itu ibarat aku kehilangan dia.yes,memang sedih!pagi ni,aku tidak dapat pergi ke kuliah atas faktor kesihatan.aku tidak tahu mengapa aku muntah2,mungkin disebabkan aku tersalah cara untuk makan ubat pembelian aku di farmasi tempoh hari.perut aku seperti ingin meletup,mukaku terlampau pucat.aku tidak terdaya.kenapa hari aku sungguh malang?huuu..aku inginkan ketenangan.dengan memikirkan masalah yang dihadapi oleh aku menyebabkan aku kurang bersemangat.YA ALLAH!kuatkanlah aku..

1 comment:

  1. my dear please take care yourself........
    dont be like this. i know u're a strong person...
    i really understand feeling unable to forget someone who dear to us and we love.... but wake up my dear... live is more lovely than we think... look around... there is always somebody will love you.... think forward.......

    ReplyDelete