About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, June 9, 2011

impian cahaya yang mengasyikkan....


setiap manusia ada impian,begitu juga aku.aku ada banyak impian yang masih lagi aku tidak laksanakan.mampukah aku?dimana ada kemahuan disitu ada jalan.kita merancang ALLAH menentukan..firstly,.impian aku adalah....

1.jadi salah seorang best student di kolej..insyaallah.
2.ingin memelihara hamster!!!comel!!..huu
3.ingin menjadi anak yang solehah
4.ingin menjadi scrub nurse ataupun,.sister.hee:)
5.ingin memiliki suami yang mampu mendorong aku ke jalan yang benar macam imam muda.hee.dan mampu membahagiakan aku malah dapat menerima aku seadanya..
6.ingin berbulan madu di eropah bersama orang tersayang..itu pun klu ada jodohla..pakwe pun xde..heee
7.ingin memiliki kereta honda city baharu..cantik!!!
8.ingin menjadi isteri yang solehah untuk suami..ecewah!lambat lagi..
9.ingin pergi ke tanah suci mekah bersama orang tersayang termasuk family..
10.yang paling aku inginkan,.bekerja di arab saudi ataupun oman sebagai salah seorang nurse..insyaallah,,hee
11.ingin menjadi ibu yang baik untuk anak2..wah!!!lmabat lagi tuh..hee:0
12.ingin buat parents aku bahagia dan terharu terhadap kejayaan aku...:((
13.ingin melihat bintang dan bulan di tepi pantai bersama yang tersayang...weee..romantiknye!hee..suke tgk bintang!
14.ade lagi..but wat masa sekarang nih,.ini sahaja impian aku..hee:)


insyaallah~`
:)

No comments:

Post a Comment