About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, June 25, 2011

sayang tanpa cinta

detiknya 26 hb,.air mataku mula mengalir.mengalir tanpa henti.sampai bila aku akan jadi begini?terus begini..mengapa aku begitu lemah,lemah untuk melupakan seseorang.hati ini sering menyebut namanya,nama yang pernah membuatkan diriku melayang.hati ini sering menjadi permainan orang, sehinggakan aku tidak mampu untuk kembalikan hati ini seperti biasa.mungkin hanya aku mati,.hati ini akan kembali normal.aku cuba,.sudah banyak kali,.tetapi,.apa yang aku dapat adalah menyakiti orang lain.admiring someone,.itu sahaja  yang aku mampu.untuk mencintai seseorang,.aku masih belum pulih untuk menerima cinta orang.aku tidak terdaya.masih dalam kenangan lama yang telah membuat diriku dalam kegelapan seperti nyanyian bruno mars-talking to the moon.maafkan aku kerana menolak cinta kau.,bukan kerana aku membenci kau,.tetapi kerana aku tidak mampu untuk terjebak lagi dalam dunia percintaan ini.aku masih  tidak bersedia.kenangan lama masih lagi menghantui diriku.kau begitu sempurna.cukup2 sempurna.kau memiliki rupa yang sangat kacak dan memiliki otak yang sangat cerdas kalau tak, mesti tak jadi bakal doktorkan? juga iman yang kukuh.bagi aku,.kau mampu dapat lebih better dari aku.aku sayang kat kau,.tetapi sayang aku hanyalah sebagai seorang sahabat.tidak lebih dari itu.doaku sentiasa untuk sahabat2 aku termasuk diri kau.jika kite berjodoh,.insyaallah,.kita akan bertemu lagi.itu janji ALLAH kepada setiap manusia,.jodoh ditentukan oleh-NYA dan masa itulah aku tidak mampu untuk menolak cinta kau.now,.aku masih lagi menunggu,.menunggu cinta yang tidak pasti.menyintai orang yang tidak patut aku cintai,.iaitu sam tsui dan lee dong wook:)
insyaallah

1 comment: