About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, August 14, 2011

ramadhan datang lagi..

ramadhan..
aku amat merinduimu,.
sekarang kau datang,.
datang untuk menyinari kami

ramadhan,.
hampir 14 hari aku bersamamu,.
alhamdulillah,.
tetapi,.
aku tidak pernah menghargaimu,.
mengapa?

ramadhan,.
kau adalah bulan yang amat mulia,.
kau diciptakan untuk membantu manusia,.
membantu untuk memperoleh pahala
sebanyak-banyak pahala

ramadhan,.
kau membuat diriku bahagia,.
bahagia tidak terkata.,.
aku mengharapkan
aku akan menemuimu lagi,.
untuk tahun seterusnya,..
ya RAMADHAN!!

salam ramadhan untuk semua:)

No comments:

Post a Comment