About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, June 4, 2011

sejenakku berfikir....

pada 1 jun 2011,.aku dikejutkan dengan kematian seorang patient aku di ward icu.yes,.memang sedih,suasana menjadi suram.pada mulanya,kak laila,sahabatku,.memanggilku dan menyatakan bahawa ada keje yang aku perlu buat iaitu last office.aku hanya memikirkan contact hour je masa tuh.selepas itu,.aku berlari ke ward icu untuk melihat apa yang berlaku.sekujur tubuh terbaring di atas katil.saat itu aku megucap panjang.takut pun ada gak.tiba2 staffnurse pun menyuruh aku dan rakan2 aku cepat melakukan last office kerana mayat hendak dihantar ke rumahnya.saat aku mandikan mayat,.air mata aku mengalir seketika dan terfikir apa yang akan berlaku selepas nyawa di tarik..YA ALLAH..sungguh takut.siapa yang akan mandikan aku?siapa yang akan kafankan aku?terdetik hati aku untuk berfikir sebegitu,.YA ALLAH!!AL FATIHAH~

1 comment:

  1. be strong. u still have way long to go. there is obstacle u must get through. be strong call me whenever u need

    ReplyDelete