About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, December 21, 2011

My superduper hero !

My hero ,MUHAMMAD @ MOHD APNI BIN HASSAN ,

selamat hari jadi ke-51 abah !






" selamat hari jadi abah ! semoga abah kekal sihat dan sentiasa keadaan ceria dan bersemangat tinggi. sayang abah sangat2 ! "

message yang telah aku hantar tepat jam 0000 hours, 19 disember 2011. tapi tiada sebarang reply. mungkin abah sedang tidur. ye, memang dia sedang tidur.


.....................................................

pada pagi yang damai , suddenly ,terdengar bunyi lagu mistletoe by justin bieber menandakan ada message masuk. lalu aku pun membukanya .

" terima kasih semua anak abah. doakan abah selalu. next week kite celebrate sama-sama.

Hari demi hari aku menantikan saat untuk celebrate birthday ayahku. mungkin kerana sudah lama aku tidak berjumpa dengan dirinya. ayahku berada di kelantan atas urusan kerjanya .beliau berpindah di sana sejak 2010 . :)

sekali lagi,selamat hari jadi abah. ingatlah kami adik beradik akan sentiasa berada di sisi abah dan mendoakan abah. akan kami jaga abah juga mak sehingga kami menghembuskan nafas yang terakhir. sayang abah juga mak sangat2 !

1 comment: