About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, December 26, 2011

gangguan emosi !

"angin tiup sangat kuatkan petang nih? urmm..rasa tenang je."hatiku mula berbicara sambil termenung di laman rumahku. melihat kehijauan yang ade di laman rumahku membuatkan aku mengucapkan alhamdulillah kerana aku masih dapat menghirup udara yang masih segar.

..............................................................

tapi ketenangan itu hanyalah sementara pabila datangnya malam hari. keadaan menjadi kelam. tersangat2 KELAM. entah mengapa hatiku mula resah. jantungku mula berdegup kencang,tachycardiac ! terasa ingin memarahi seseorang.SYAITAN mula menguasai diriku. tapi mengapa? itu yang aku cuba selami. tiba-tiba air mata mula mengalir di pipiku. lalu aku mencapai senaskhah AL-QURAN untuk dibaca supaya dapat mengurangkan rasa resah di hati yang lara ini.BISMILLAH.....

....................................................



"syikin, cukupla. dah jangan nangis lagi ek. kmu kene kuat. kuat macam harimau. hehe"
ye! aku sedang cuba untuk menahan air mata yang sedang berusaha untuk keluar.hari demi hari,.keadaan semakin parah.entah bila keadaan dapat diselesaikan..

aku mengharapkan ALLAH swt mendengar kata-kata hatiku ini. sesungguhnya DIA sangat mendengar lagi MAHA mengetahui.

1 comment: