About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, January 1, 2012

so mean to me :)

apa lagi yang perlu aku buat?

kesabaran masih lagi bertahan. penghinaan sentiasa aku telan. aku cuba untuk berubah, tetapi, mengapa aku masih dapat penghinaan yang sama. ye, ujian dari ALLAH. aku hanya perlu bersabar, kerana kesabaran itu menunjukkan kekuatan seseorang.

"syikin,.dah la tuh. kmu ingat lagikan ape yang kmu ckp kat kau. ALLAH menjadi tempat kau mengadu. ALLAH MAHA BESAR syikin.DIA tahu diri kau macam mana. DIA lah segala-galanya. " hatiku mula berbisik.

simpan semua luka. mulakan kehidupan yang baharu di tahun baharu. 365 hari terpaksa kau tempuh. ingatla,masa tidak mengejar kita, tetapi kita yang mengejar masa. kelemahan akan cuba aku ubahkan. tiada maki - hamun, tiada pergaduhan, tiada keego-an juga tiada sifat ke-tidak matang-an. apa yang kite hajatkan benda yang baik, insyaallah dimakbulkan.



aku dihidupkan untuk menunaikan tanggungjawab aku terhadap TUHAN.ALLAH swt. that's it !

tahun baharu, azam baharu ! :)

smile always syikin.

No comments:

Post a Comment