About Me :)

My photo
Gadis yang simple and still lack of ilmiah. Dilahirkan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah di muka bumi ini sejak 24 march 1992 dan saya adalah salah seorang pelajar kejururawatan. yang baik datang dari ALLAH swt dan buruk datang dari saya. terima kasih kerana sudi melawat page ini!

HOPE . LOVE .GLORY

Assalammualaikum :)

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, May 9, 2010

gosh!nursing...







alhamdulillah,finally tercapai juga aku untuk menceburi bidang nurse ini dengan result aku yang tidak seberapa.pada tarikh keramat iaitu 29 may 2010,aku akan melanjutkan pengajian aku di salah satu kolej semi-government iaitu puteri nursing college under kumpulan perubatan johor(KPJ) di nilai,negeri sembilan.kebanyakkan teman2 ku melanjutkan pengajian mereka di uitm dan matrikulasi.mungkin kerana result mereka lebih baik dari aku.aku bukanla insan yang begitu sempurna.kurang dari paras rupa mahupun kepandaian.but,hidup ini bukanlah untuk manusia yang cepat putus asa.walaupun result aku baru2 ini,membuatkan aku di hina oleh salah seorang rakan ku walaupun aku tahu dia seorang yang baik,tetapi aku bukanla seorang yang cepat putus asa.insyaallah,aku akan bangkit.aku akan buktikan kepada family and rakan2 aku bahawa aku bukanla insan yang cepat putus asa and cepat mengalah.nothing is impossible dude!doakan aku!aku ingin mulakan hidup yang baharu.make a new step.make a wish,take a chance,make a change and breakaway!!!

No comments:

Post a Comment